11 januari 2010

VÄLKOMMEN


Har varit sugen på gröt sen igår så var tvungen att göra det nu när jag kom hem.
Idag var jag med om ett konstig hälsning,
Nanna har varit på Island den senaste månaden så har inte träffat henne på länge,
när vi ska på lunch ser jag hur hon springer mot mig
och jag lyfter automatiskt armarna för att krama henne,
istället för att få en kram tillbaka, slår hon mig rakt i magen med en knytnäve.
Jag viker mig dubbel i smärtor och hon säger
"Jag tänkte göra något som du inte var beredd på!".
Ja vem fan är beredd på en knytnäve efter en månads frånvaro... Bruden är otrolig.

3 kommentarer:

  1. hahaha, skrattar rakt ut, herreget, härlig tjej :D

    SvaraRadera
  2. Ååååååååååhhh det var inte meningen att det skulle göra ont!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Linda: Haha, det gjorde jag också. När det slutade göra ont! Men hela grejen var så otroligt konstig och skitrolig hahah
    Nanna: Babe jag vet, det är ingen fara.. hahah

    SvaraRadera