22 januari 2010

"SNART HAR ALLA JAG KÄNNER KISSAT NER ÖVERALLT, VAR FAN SKA MAN DÅ KISSA?..."

11 kommentarer:

  1. Är det du som är PularN?

    SvaraRadera
  2. Varifrån är den underbara jackan?:)

    SvaraRadera
  3. åh jag gillar inte anonyma frågor, anonym. visa din identitet!

    SvaraRadera
  4. tjena, såg denna bild på lookbook precis och blev helt förälskad i jackan. har du köpt den nyligen? :)

    SvaraRadera
  5. Nu svarar jag er båda två, jackan är från H&M och jag köpte den väldigt nyligen! (i onsdags) den kostar 400kr. Mycket nöje!

    SvaraRadera
  6. HAHAHA (L) på kissteorin
    och fett snygga kläder ohc gillar jackan

    SvaraRadera
  7. kissteori kan faktiskt vara det bästa sättet att beskriva såna situtioner på. Det var jävligt smart.. jag kom på det mitt i natten en gång, du var den första som fick höra om den. Tack så mycket! Jackan är grym faktiskt.. vill ha vår.

    SvaraRadera