17 december 2009

SNÖ I SKÅNE = PANIK.



Idag har det hänt grejer.
Först var jag påväg mot bussen, då ringer pappa och säger
"du. jag har suttit i bilkö i 1h nu, och jag är inte vid motovägen än..."

happ tänker jag, och går till busshållplatsen.
Sen står jag och väntar på bussen i 40 minuter, min buss kommer inte.
Sen får någon random 92a sms om att bussen är inställd.
Jag är arg och förkyld och tänker "fack this shieet"
och går hem med tårar i hela huvudet.

(för att det var kallt. inte för att jag grät.)
Så jag gick hem och sjukanmälde mig, tjurade, åt pastasallad osv.
Började kolla Sopranos!

Sen gick jag ut en runda i Bjärred också,
är inte så ofta vi har snö så jag passade på

Därav bilden här till vänster.
Men en rolig grej som gjorde mig glau är att Emma
vill använda mig som modell till en affisch. kulkulkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar