19 december 2009

LIVING THE GOOD LIFE!


Jag vet inte riktigt vad det är med minen. Men det är min nya grej.
Igår var vi på KB och hade det roligt.
Vi förfestade hos emmie och jag har aldrig varit med om något liknande,
jag var helt otroligt sämst och spillde ut två glas vin (plus förstörde ett).
och det gick typ några minuter mellan händelserna.
Men sen förstörde emmie ett också... så det är okej

Jag gillar Johanna, hon är trevlig och rolig, men vi slängde oss aldrig i snön.
Jag skämde ut mina kompisar med dans och träffade min barndomskompis.
Jag är lesbisk och har en flickvän också.
Blev extra stora bilder för att det skulle bli snyggt.



4 kommentarer:

  1. gud vad jag vill ha ditt hår! jag älskar det verkligen.. :o

    SvaraRadera
  2. haha du säger det! Men jag venne, det är egentligen bara stort och that's it.. finns så många som har så mycket snyggare hår, tro mig! Men tack så jävla mycket för komplimangen!

    SvaraRadera
  3. Jag måste verkligen säga att jag beundrar din blogg så oerhört mycket, blir glad när jag läser den samtidigt som jag verkligen får mig en tankeställare, gillar du alltid formaterar orden på ett så bra sätt! Jaa jag helt enkelt gillar din blogg otroligt mycket!

    SvaraRadera
  4. Tack anonym! Roligt att någon klarar av mina speciella sätt att beskriva saker, haha. Det är jätteroligt att bli uppmuntrad!

    SvaraRadera