15 december 2009

INLÄGG NR 100.



För det första snöade det stora flingor i skåne idag, för det andra köpte jag tröjan på bilden idag, second hand, brun och svart. Mycket fint,
och för det tredje ska jag vara en av de som jag hatar, och be folket som läser i min blogg att svara på om jag ska färga mitt hår mörkt eller ha kvar det som det är nu.

Fundera över det här!:
Jag känner många som har färgat håret mörkare nu under hösten, så det är lite mainstream.
Jag har vidrig utväxt som jag vill bli av med, men jag vill inte färga min utväxt ljusare. Tror det är svårt att få det som naturligt solblekt.
Jag brukar alltid färga det under hösten, det här är första gången som jag inte har gjort det, hittills.
Folk kommer bli arga på mig, nästan alla jag känner har sagt att jag borde ha kvar det såhär. Men jag gillar att gå emot vad folk säger...
Jag vill ha förändring.
Okej mycket av det här säger ju att jag vill färga det, men är ändå osäker.

5 kommentarer:

  1. Du har fint hår, det har du säkert hört av många.
    Och förändringar är bra, prova något nytt!

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag precis satt och tänkte att du hade väldigt fin hårfärg innan jag ens läste vad inlägget handlade om så tycker jag nog du ska ha det kvar.

    SvaraRadera
  3. snygg tröja! Var köpte du den? :P

    SvaraRadera
  4. Anonym: Ja det verkar bli så under nästa vecka i alla fall! En väldigt betydelsefull person gjorde valet som vägde över liksom.
    Linnéa: Haha, du är en av de många som vill hålla kvar i min hårfärg! det är så svårt det där..
    Julia: Din önskan är min lag.
    Anonym: Haha, hade du läst texten skulle du veta var jag har köpt den!

    SvaraRadera