14 december 2009

BOOTCAMP



Haha, lite småkär i min skola just nu.

Våra mentorer har anordnat ett bootcamp under de här tre dagarna.
Vilket innebär!;

Vi kommer till skolan halv nio, får frukost. (jättegoda bullar och kaffe!)
Sen jobbar man med uppgifter som man har missat.
Jag har redan gjort alla gamla uppgifter så jag håller på med mitt Geografi arbete istället,
som ska vara inlämnat dagen efter julafton.

Vet inte hur man tänker när man lägger en inlämning den 25 December,
men sen är inte distans något vidare smart heller.


Vi får fika på eftermiddagen också.
Jag vill ha bootcamp varje vecka..
Alla är så glada och mysiga.

2 kommentarer:

  1. åh, det låter jättemys!

    SvaraRadera
  2. Det är jättemys! De har till och med satt upp en massa pynt och grejer. Funderar på att dra med mig kameran imorgon och ta lite bilder på det. Det är jättefint. Doftljus, lampor, apelsiner.

    SvaraRadera