21 december 2009

31 DECEMBER, NÅGOT ATT SE FRAM EMOT


Tänk vad glad man kan bli av ett inbox från facebook!
Nu vet jag vad jag ska göra på nyår, och det känns hemskt bra faktiskt.
Inte för att jag har haft särskilt mycket ångest över det,
utan att jag nu bara.. kan sluta tänka på det för ett tag.
Fast jag vill ha en ny klänning..
De flesta vännerna till mig och Diane
ska på olika middagar innan verkar det som,
Så jag och hon ska ha middag + förfest hos mig den 31a!
Grymt, grymt, det här blir grymt!
och sen vidare till Österlen två dagar senare.

Hoppas snön är kvar över nyår, då ska jag mula Linda.
Eller göra något avlångt av snön som Amanda och Diane
kan använda till tjorvning..
Linda blir ett av offren i alla fall...

4 kommentarer:

  1. Haha, valde att göra så med kommentarerna för att jag isåfall kan svara på alla!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA
    jag gillar att linda är offret:D

    SvaraRadera
  3. Du gillar alltid det, ditt sär.

    SvaraRadera