04 november 2009

UPP, UPP, UPP, (INTE) NER..


Idag föll den första snön, och för första gången på länge gick det lättare att andas.
Jag har gjort en lista på saker som jag måste göra, vill göra, kläder jag vill köpa osv.
Har även kommit på en julklapp, men fått ångest över den lilla tid som jag har kvar att lyckas på.
Haft ett serious talk med mina föräldrar som inte gav något annat än glädje, och nekat svinis-sprutan.
Plus att drömmen jag hade inatt var overligt bra, en bra sammankoppling med upptäckten jag gjorde igår, kryptiskt.

Livet är bra helt enkelt!

7 kommentarer:

  1. Madeleine: Tack! fint namn har du också.

    Linda: tro det eller ej, men det gör jag mä!

    SvaraRadera
  2. Shit, vilken maffig bild! Sjukt bra känsla och jag älskar den gråa i den, riktigt bra!

    Ska vi mötas på mitten vid Bloglovin? :)

    SvaraRadera
  3. sisterblues: Tack så mycket! Jag använder mig inte av Bloglovin..

    SvaraRadera
  4. svensson, det här har du gjort bra.

    SvaraRadera
  5. jag har några gissningar på vem Anonym är, det finns egentligen bara en jag känner som kallar mig det.. Tack!

    SvaraRadera