01 november 2009

EN AV MÅNGA LISTOR..


Ni behöver inte lyssna på någon av låtarna,
men jag tycker de förtjänar att finnas här ändå.
I Bloom Balum, Fanfanfan, See You Soon (Live),
Upp upp upp ner, Your hand in mine, Breathe me,
A girl in port, Slow show, Fake plastic trees,
Hope there's someone, Friend of the night, Knives out,
I see you, You see me, Sparks, To be alone with you,
Untitled, Special Needs, Piece by piece, Nantes,
Blue and alone, Love you 'till the end, End title,
Strange and beautiful, Keep breathing, Young and old,
Flightless bird, American mouth, Proof, Sanctitatis, It's OK love,
Amsterdam, I will follow you into the dark, What if,
Karma police, Ashes in the snow, Postcards from Italy,
Salka, Om du möter varg, Unintended, Saeglópur,
El mañana, Trouble, No Surprises, Grace,
Staralfur, Postcards from far away, Faller, High and dry..

Hela listan

3 kommentarer:

  1. någon med fantastisk musiksmak!

    SvaraRadera
  2. Bra sak # 1:
    Att göra listor

    Bra sak # 2:
    Listor på bra låtar

    SvaraRadera
  3. Linnéa: Tack! haha, om du tycker det är fantastiskt kan jag alltså utgå ifrån att din musiksmak också är smått fantastisk!

    Joppe: din lilla JL-bög, dig ser man aldrig smyga omkring på bussen. jag förväntar mig en dejt inom en snar framtid. och jag älskar listor..

    SvaraRadera